Forum Olszty˝ski Klub Linuksa Strona G│ˇwna Olszty˝ski Klub Linuksa

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

po miesiaczce chcialam wspolzyc z mezem, ale okazalo sie, ze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olszty˝ski Klub Linuksa Strona G│ˇwna -> Spotkania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 725
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:44, 11 Kwi 2014    Temat postu: po miesiaczce chcialam wspolzyc z mezem, ale okazalo sie, ze

no to mnie zaskoczyłas handlowcu bo to co opisalas to rzeczywisciewyglada gorzej niz tutaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Był to 8 marca 2000 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pisałam przecież, że przypisany i się trzeba nauczyć, jak Niemiec uczy się polskiego też musi pamiętać, że to warsztat samochodowy a nie warsztata samochodowa... [link widoczny dla zalogowanych] Nie uznaję żadnych \regulowanych\.
i mia┼éam 1,5 tyg. A mia┼éam co┼Ť takiego ┼╝e ju┼╝ rok od zrobienia trwa┼éej min─ů┼é wi─Öc mia┼éam proste ale odstawi┼éam pigu┼éki z hormonami i mam kr─Öcone Kiedy mog─Ö powt├│rzy─ç trwa┼é─ů. no c├│┼╝, ja wci─ů┼╝ pracuje w ┼╝ywcu ale jestem ostatnio bardzo z┼éa na t─Ö nasz─ů firm─Ö dlatego nie wypowiadam sie na ten temat ja sie os boje duzo bardziej..nie lubie pajakow,to fakt...ale jak widze ose za blisko siebie,to momentalnie spingalam Zapraszamy nawww.feelbeauty.eu/forum [link widoczny dla zalogowanych]
puchatka 74 dreszcze s─ů zwiazane z odtokszycznianiem organizmu poczytaj na forum o meizitang dziewczyny pisa┼éy ze to tak na poczatku potem mija zreszta ty juz jestes po 7 i juz ok to my jeszcze dziewczynki musimy poczeka─ç ,ja na wszelki wypadek odstawi┼éam kawe nawet mnie nie ciagne . nieraz to co innym pomaga niekoniecznie musi tobie czy mnie czy tez odpowiada,ja tam z 6 przesz┼éam na abs ze wzgledu na przyjemnosc cwiczonka a po 2 mi troszke sie boczki i brzuszek przez zime zrobi┼é,wiec chcia┼éam to zgubic i zgubilam,┼éadnie brzuszek tez wyrzezbi┼éam,teraz sobie cwicze tak 2 razy w tyg. Sp├│┼║nia mi si─Ö okres 4 dzie┼ä zrobi┼éam dzi┼Ť ju┼╝ 3 testy dwa maj─ů dwie kreski ale blade a trzeci ma wyra┼╝niejsze wiec teoretycznie jestem w ci─ů┼╝y lecz starsznie boli mnie brzuch mam k┼éucia w jajnikach. mam 18 lat...no zobaczymy...a czy jestescie pewne,ze w aptece jest taki przyrzad??? kuzwa w ko┼äcu nadejdzie ten dzie┼ä.... Ja zaczyna┼éam g┼éod├│wki sama,nie mialam nikogo znajomego kto chcia┼éby ze mn─ů pog┼éodowa─ç....C├│┼╝ ..ludzie lubi─ů je┼Ť─ç i nie ka┼╝dy potrafi si─Ö zmobilizowa─ç do okresowego postu ca┼ékowicie na wodzie.Ja wiem,┼╝e warto i teraz nikt mnie nie przekona,┼╝e jest inaczej.Zbyt du┼╝o jest korzy┼Ťci z tego powodu ,┼╝eby zrezygnowa─ç To pozwoli┼éo zredukowa─ç moje kom├│rki t┼éuszczowe.
jezu zgadzam sie w 100% z poprzednimi dwiema wypowiedziami!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki Ci bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A i nowinka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowionka!!
Oczywiscie wszystko wzielam tak jak mi kazał.
Maszynke?
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jestem ciemna masa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedynie w 60 ml ┼Ťmietanki 30 i ┼éy┼╝ce majonezu. [link widoczny dla zalogowanych] CIEKAWE CIEKAWE....
w ┼╝yciu,┼╝e nie trzeba itd.ona :trzeba i koniec. Nie poddaj─Ö si─Ö i czekam na spadek wagi. dam zna─ç jak sie czuje do zobaczonka p├│┼║niej Sa serie do kolorow wlosow : Nast─Öpnie doda─ç koncentrat i gotowa─ç na ma┼éym ogniu do chwili, a┼╝ warzywa b─Öd─ů mi─Ökkie. [link widoczny dla zalogowanych]
Hm.. A prawda jest taka ,┼╝e te 2-3 kilogramy to jest tre┼Ť─ç ┼╝o┼é─ůdka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! graniczna 61c Dj. Wiosn─ů ┼éatwiej. nie ma dla kap┼éana dnia z kategorii nie ma Mszy Ksi─ůdz CODZIENNIE ofiarowuje Chrystusa, jest to nawiasem m├│wi─ůc jeden z kap┼éa┼äkich obowi─ůzk├│w. tak samo nie lubie pytania dlaczego pania zwolniono z poprzedniej pracy, jakos po minach osob rekrutujacych nie widze przekonania ze byla redukcja etat├│w albo ze bylam nieetatowym pracownikiem a dla mojego stanowiska nie przewidziano etatu na sta┼ée , bo akurat pracowalam w budzet├│wce, a wogole mnie meczy tlumacznie co to jest za stanowisko podreferendarz. [link widoczny dla zalogowanych] owe_smoczki_disney_a_pow_3_m_ca.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam dziewczyny !

ha┼╝enem (z francuskiego) i ceenda
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie moge znajlezc pomoc dla siebie ? bo szczerze to szkoda paznokci
Prosze o rad─Ö?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie powiem tylko tyle ...
[link widoczny dla zalogowanych]

Wlasciwie wlasnie wrocilam z \przechadzki\ [link widoczny dla zalogowanych] Jestem jej sta┼é─ů klientk─ů i ciesz─Ö si─Ö ┼╝e trafi┼éam w tak dobre r─Öce!
Ja tez od wielu lat farbowa┼éam si─Ö na czarno a m├│j naturalny kolor to... mam czarne w┼éosy, solarium, ┼Ťliczne nogi, nie bardzo z moim brzuchem i troche sie garbie ale to nie problem, biust sredni ale jak sie wypchnie bedzie dobrze;];] jaki kolor jaki kr├│j pomozcie, czarna nie bardzo bo mam czarne w┼éosy to bym wyglada┼éa jak smierc ;d;d;d;d;d mysle o czerwonej, z┼éotej, niebieskiej... 3 maja 2, pracuj─ů tam przemi┼ée osoby z d┼éugoletnim do┼Ťwiadczeniem, potrafi─ůce doradzi─ç, a nie nastawione na robienie kasy. wrocialam do domu i mi sie przypomnia┼éo ze dawno sie nie ws┼éuchiwa┼éam w siebie i wtedy sobie uswiadomi┼éam ze moze sama sie tak nagrywam bo skoro serduszko bije mi szybciej to sie denarwuje to ono jeszcze szybciej wiadomo skutki uboczne sa bo wszyscy o nich pisza ze organizm musi sie przyzwyczai─ç ale mi sie wydaje ze one sie nasilaja jak o tym myslimy wpiszcie w wyszukiwark─Ö dr─Ötwienie r─ůk powinno by─ç ok. [link widoczny dla zalogowanych]
czesc mam pytanie jezeli posiadam ksiazeczke sanepidowska tylko ze jest zalana czy w sanepidzie zrobia mi duplikat i czy to cos kosztuje ?? moja mama robi sobie lewatywe od lat w sumie tylko tak sie moze zalatwic bo ma problemy z trawieniem i ten..no..jak juz wode ma w sobie to skacze(TAK TAK TO PRAWDA) kilkanascie razy i wtedy lepiej sie wyplukuje to badziewie z jelit sama mam ochote wyprobowac .. Mam konwersy od dw├│ch lat i teraz zam├│wi┼éam nowe i jako┼Ť nie ┼Ťmierdz─ů mi gum─ů. Ja te┼╝ mam ten problem. witam was dzieciaki, dzisiaj zlapalem jakiegos katnika i ciekawi mnie bardzo jaki to gatunek, zaciekawil mnie bo najwyrazniej jest najedzony (gruby odwlok). To troche w ciula zrobil ta Anete bo s─ů wyczepiste i mi sie podobaj─ů, i mam nadzieje ┼╝e d┼éugo wytrzymuj─ů, bo dam za nie prawie 200z┼é.
Laski:
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli jest potrzebny pracownik to najpierw klient musi go zaakceptowa─ç , i wyrazi─ç ch─Ö─ç spotkania z nim, z tob─ů jak wida─ç nie wyrazi┼é.
Gosia nie strasz, bo ja wlasnie lyknelam pierwsza, a przede mna dzien pelen pracy..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile by to kosztowało?

Mam nadzieje, ze grudki zdarzaja sie rzadko A w takim razie jaka jest najbezpieczniejsza metoda powiekszenie ust?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam innego wyj┼Ťcia..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy w trakcie g┼éod├│wki mog─Ö poza wod─ů pi─ç zi├│┼éka typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i powinno byc teraz ok? [link widoczny dla zalogowanych] a firanki wiesza sie wilgotne zawsze, bo dzieki temu ladnie sie prostuja i ukladaja
Co do kosmetykow to juz wiem ze zaden jej nie pokryje, nawet te mocno maskuj─ůce. nie atakuje cie tylko ostrzegam przed mozliwymi skutkami, wiec wypadaloby abys ty tez zachowala normalny ton.. >upinka , to musi by─ç strasznie m─Öcz─ůce!!! Tak sobie my┼Ťl─Ö ┼╝e skoro nie mam takich jakich┼Ť wyra┼║nych objaw├│w wysokiej prolaktyny to i z leczeniem szybko p├│jdzie. Widzia┼éam w gazecie kilka jej zdj─Ö─ç zrobionych z ukrycia, mia┼éa na nich pryszcze, ale tr─ůdzik nie by┼é znowu a┼╝ tak silny. [link widoczny dla zalogowanych]
DLATEGO TRZEBA UWAZAC I NIE ODDAWAC SIE W LAPY BYLE KOGO, A TAKZE PRZESTRZEGAC LUDZI PRZED PATALACHAMI. \ nie martw si─Ö to nic dziwnego, ┼╝e podczas brania M czasami chce ci si─Ö s┼éodkiego (ja te┼╝ tak mam najcz─Ö┼Ťciej przed okresem). W trakcie owulacji bol moze sie utrzymywac od kilku dni do kilku minut i jest zwiazany z powiekszaniem sie pecherzyka / z momentem jego uwalniania / uwolnieniem sie plynow i podraznianiem. Cz┼éowiek zaczyna pokazywa─ç swoje drugie oblicze, niekoniecznie z┼ée, ale inne. Na ┼Ťniadanie jadam 1 jajko gotowane z lyzka majonezu par├│wke cieleca ta z lidla 50 gr serow plesniowych i plaster sera zoltego plus kawa ze smietanka. podnosz─Ö.. czekamy jednak az skoncze studia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ja już byłam pare razy 2 dni na głodówce(nawet z marszu raz) i 3 dni max,wiec skoro tyle dni byłam, to już do 4-go dobiłabym i potem wydaje się z górki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tyrhy - zastanawiam si─Ö o co Ty walczysz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olszty˝ski Klub Linuksa Strona G│ˇwna -> Spotkania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin