Forum Olszty˝ski Klub Linuksa Strona G│ˇwna Olszty˝ski Klub Linuksa

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ale ciaze masz wysoka i zaczelas brac leki..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olszty˝ski Klub Linuksa Strona G│ˇwna -> Spotkania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 725
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:55, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ale ciaze masz wysoka i zaczelas brac leki..

Czy wszystkie maj─ů model YORK X 720?
[link widoczny dla zalogowanych]
zabijam. Blondyna- szukaj orbiego z jakim┼Ť wi─Ökszym ko┼éem zamachowym, tak z 9kg, bo te po 5kg mog─ů by─ç dla Ciebie niestabilne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nic sie nie boj dostajesz 4 zastrzyki 2 na gorze pod warga i 2 na dole pod warga to tylko uklucie...ja to juz 3 razy powiekszalam wiec sie nie boj....trwa to jakies 15 mniut nic nie czujesz doslownie nic....ja ide na operacji piersi i sie strasznie boje..pamietaj ze auamid jest na stale
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miano IgM: [link widoczny dla zalogowanych] A co my┼Ťlicie o fryzurze zawartej na tym filmiku?
Laktator dosta┼éam w szpitalu r─Öczny i potem do domu te┼╝ r─Öczny kupi┼éam.Nie by┼éo tak ┼║le tylko troch─Ö czasu zajmowa┼éo ┼Ťci─ůgni─Öcie z dw├│ch cyc├│w.Szybko ich przerzuci┼éam na Bebiko. Ja jestem w Kanadzie od roku, nawet mi si─Ö tutaj podoba, mieszkam z ch┼éopakiem kanadyjczykiem tylko brakuje mi polskich znajomych, kole┼╝anek. wiec pierwsze 2 tyg po przekluciu pepka trzeba pzremywac spirytusem salicynowyma jescze mozna husteczkami z zawartoscia alkocholu o nazwie a po 2 tyg smarowac mascia poo tyg znowu wrocic do spirytusu i znowu po tyg przejsc do masci i po tyg znowu do spritu i tak dalej az do wyojenia a na poczatku sporytusem tzreba oki 6 razy dziennie zeby bardzo czesto to robic no apotem zmiejszac sie do 4X potem do 3X no i teraz nie powinno byc watpliwosci pozdroo:* Mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was wie co┼Ť na ten temat?? Rewelacja [link widoczny dla zalogowanych]
Hej!! Wchodz─ůc na nasze Forum znajdziesz wszystko co Cie interesuje. moga byc proste ale dzwony always forever No chyba ┼╝e kto┼Ť wyje┼╝dza daleko...to rzeczywi┼Ťcie komplikuje spraw─Ö. Agat─ů, Mari─ů, Ann─ů, Sylwi─ů, Aleksandr─ů, Katarzyn─ů - wsz─Ödzie wyst─Öpuje i nie wzbudza sensacji. ptaszynaaa ja og├│lnie alkoholu nie pij─Ö i mog─Ö si─Ö bez nie go obej┼Ť─ç, dla mnie ┼╝aden problem, ale czyta┼éam gdzie┼Ť na topicu ┼╝e alkohol niewskazany przede wszystkim z tego wzgl─Ödu ┼╝e po jednym drinku czy piwie jest odlot i straszny b├│l g┼éowy. 5 marchewek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy kto┼Ť jeszcze ma jakie┼Ť do┼Ťwiadczenia ?
[link widoczny dla zalogowanych]
W regulaminie wiekszosci forum jest zawarte iz nie nalezy nikogo obrazac ,ale jezeli sa dowody ktore mozna przedstawic to takie posty sa brane powaznie pod uwage bo wtedy nie jest to oskarzanie bezpodstawne. Tylko za bardzo nie szalej z tym odchudzaniem , bo niedaj Bo┼╝e , wr├│cisz do starych nawyk├│w.
proponuje najpierw ortopedy te mrowienia sa bardzo bolesne i te nieprzespane noce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie, mam pytnko czy salon w Katowiach na Wełnowcu Cleopatra dalej funkcjonuje?

nie mam poj─Öcia, z tego co s┼éysza┼éam ona siedzi z dzieckiem za granic─ů!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Musz─Ö jeszcze raz wszystko przemysle─ç...
ale nie ma co tego porownywac do przyjazni z rodzinnego miasta. Dzieci najbardziej lubia odmrazana pizze lub filety z piersi w panierce, gdzie kuraka jest tam 30%? To poprostu jest zrdzierstwo i dyskryminowanie ludzi z takim problemem. IgM 0,554 S/CO niekt├│re s─ů kr─Öcone niekt├│re falowane inne znowu ca┼ékiem proste. [link widoczny dla zalogowanych]
zlotyc hpracuje od pon do niedzieli rowniez w dzien komuni czesze eh A kiedy idziesz i czy w ogóle na zwolnienie? msakara !! Już po urodzinkach i wydarzyło się, oj wydarzyło Czekam na info, pozdrawiam Musiałby to byc jedyny fryzjer na globie, zenym pojawiła się tam ponownie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ma tylko 37 czy 38.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pełna kultura i do tego fachowiec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kontrolowania siebie, to ogromne ryzyko, umysł jest strasznie sprytny, a ty tego nie rozumiesz.

milk i sugar - what is love [link widoczny dla zalogowanych] W oprawie na ┼Ťcianie b─Ödzie pami─ůtk─ů na d┼éugie lata.
Na razie to m├│j cel. Pom├│┼╝cie! od jakiegos czasu je polubi┼éam i po prostu wcale ich nie czesze ;P wtedy s─ů ┼Ťliczne tak wgl ostatnio wpad┼éam na pomysl ┼╝eby wyci─ů─ç sobie tak jak ch┼éopcy kt├│rzy scinaja sie na irokeza. o takiej marce jak kadus nigdy nie slyszalam ale za to o schwrzkopf bc nasluchalam sie samych dobrych rzeczy dzieki za opinie dziewczyny!!! (sprawdz zawartosc cukru w majonezie ) [link widoczny dla zalogowanych]
no jakimi? zadna nie miala podobnych do┼Ťwiadcze┼ä? Tatiana Okupnik, Malwina Ratajczak, Joanna Brodzik, Bogna Sworowska, Edyta Herbu┼Ť Bo nie wiem co robic pozdrawiam i czekam na odpowiedz, pa Najpierw przez 10 godzin chcia┼éam ucieka─ç na zmian─Ö z p┼éaganiami o cc i szanta┼╝owaniem lekarzy ze umr─Ö z b├│lu (fakt, by┼éo bardzo cie┼╝ko) ale to nie to oburza ma┼é┼╝onka Mia┼éam na porod├│wce studentki trzeciego roku po┼éo┼╝nictwa... Absurd
Na pewno tam wr├│c─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
ubierz sie bo ja musze sie wysmiac i wyszla na korytarz...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

piel─Ögniarka j─ů goli┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
W czasie głodówki bardzo ważna jest też pielęgnacja jamy ustnej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=182&i=collage1 7mx2.jpg ][IMG]http://img182.imageshack.us/img182/8273/colla ge17mx2.590bfd49c6.jpg [/IMG] [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Buziaki Powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, [link widoczny dla zalogowanych] Jestem z wami ju┼╝ bez torbieli...
I mi si─Ö uda┼éo a mam zrobion─ů fryzur─Ö asymetryczn─ů!!! do Mary-wawa Prblem mam niestety z fryzur─ů- znacie kogos kto robi jakies fajne upi─Öcia? W tym drugim przypadku nie ma mowy o pokorze i motywacji. i ciekawe jak ze snem. [link widoczny dla zalogowanych]
hmm po przejrzeniu forum chyba chodzi o djstyle ale nie jestem pewna nie by┼éam tam ale w opisie jest ┼╝e znajduj─ů sie na os.paderewskiego w Katowicach wi─Öc mo┼╝e to ten salon. Dzisiaj m├│j pierwszy dzionek i im p├│┼║niejsza pora tym bardziej g┼éodna jestem, jak zwykle zreszt─ů ;( Postaram si─Ö wytrwa─ç te najgorsze pierwsze dni a kiedy ju┼╝ w ciuchach zauwa┼╝─Ö r├│┼╝nic─Ö to si─Ö zmotywuj─Ö bardziej. czytam wasze posty od poczatku pamietam selena i halo ktora zmienila nik z misi co tam u was ja jestem zalamana nie pisalam wczesniej z wami strama sie o dziecko 2 mies wczesniej niby porzez rok wpsolzylam bez zabep ale moze nie trafiam na dni plodne tak bardzo chcialabym miec dziecko To nie uczciwe i nie fair. Prosz─Ö o odpowied┼║ =))) 150 z┼é. ja mam dopiero 18 lat ale w przyszlosci chce miec dwojke maluszkow hehe zobaczymy jak sie w zyciu ulozy
[link widoczny dla zalogowanych]
jest duzo prawdy w tym co piszesz, jest tez wiele wspolnego w tym i ze mna...moze nie takie tragiczne wydarzenia mia┼éy miejsce, ale ja tez nie moge sobie darowa─ç, ze tak zle wybra┼éam, ze tak mnie mi┼éo┼Ť─ç zwiod┼éa...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie pyta co zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Olszty˝ski Klub Linuksa Strona G│ˇwna -> Spotkania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin